Dojdzie do trwałych zmian w naszej branży

STRATEGIE MAGAZYNOWE

O tym, dlaczego stwierdzenie „dobry czas dla rynku kurierskiego” jest na wyrost, z Łukaszem Zembowiczem, dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu, członkiem zarządu DPD Polska, rozmawia Magdalena Libiszewska.

Łukasz Zembowicz, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska

Ostatnie miesiące wydają się dobrym czasem dla DPD Polska i rynku kurierskiego? Jak wyglądają w liczbach?


Myślę, że określenie „dobry czas” jest zdecydowanie na wyrost. Rzeczywiście, zamknięci w domach konsumenci w pierwszych miesiącach pandemii zwrócili się w stronę e-commerce, uznając zakupy online za bezpieczną alternatywę dla tych stacjonarnych. Wielu dotychczas niezdecydowanych przekonało się do tej formy zaopatrywania się w potrzebne artykuły i być może chętniej będzie z niej korzystać w przyszłości. Minione miesiące były przede wszystkim czasem ogromnych wyzwań dla całej naszej branży. Gdy pojawiły się pierwsze sygnały o zagrożeniu epidemicznym, musieliśmy natychmiast zmienić procedury i wdrożyć nowe rozwiązania, by zapewnić bezpieczeństwo pracownikom, podwykonawcom oraz odbiorcom paczek. W czasie zagrożenia zdrowia publicznego firmy kurierskie występują w szczególnej roli – zapewniają łączność między konsumentami a dostawcami dóbr i usług, wspierając istotnie wymianę dóbr. Ostatnie pół roku to codzienna, ciężka praca naszych kurierów i magazynierów, którzy w okresie zagrożenia zdrowia publicznego stanę...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy