Oczekiwania rosną Pakowanie dla B2C

OPAKOWANIE I OZNAKOWANIE TOWARU

Z Joanną Morawską, kierownikiem Centrum Usług dla Klientów w Warszawie w firmie DS Smith Packaging, o tym, jak zmieniają się wymagania rynku wobec opakowań i ich producentów, rozmawia Anna Frąckowiak.

Rosnący rynek e-commerce sprawia, że zwiększają się wymagania wobec opakowań, które trafiają bezpośrednio do konsumentów. Dla logistyków, którzy standardowo mają do czynienia z opakowaniami zbiorczymi, to nie lada wyzwanie. Jakie oczekiwania ma dziś rynek wobec opakowań jednostkowych?
Rzeczywiście jest to rynek bardzo dynamicznie rozwijający się i zmieniający. Jeszcze kilka miesięcy temu paczki, które trafiały do konsumentów, były pudełkami klapowymi, owiniętymi w sposób nieestetyczny taśmą klejącą, która miała gwarantować bezpieczeństwo przesyłki. Często zdarza się, że nawet od dużych e-sklepów otrzymujemy przesyłki zapakowane w wykorzystane już kartony, np. po pieluchach, co w kontekście budowania wizerunku jest bardzo zaskakujące. Księgarnie internetowe, nawet te najbardziej znane, wysyłają książki zapakowane w owijki z marnej jakości tektury, wielokrotnie owinięte taśmą klejącą. Obecnie możemy zauważyć, że oczekiwania wobec opakowań rozszerzają się. Oczywiście pudełk...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy