Zdrowy magazynier. Wellbeing pracowników coraz ważniejszy – jak w niego inwestować?

STRATEGIE MAGAZYNOWE

Wellbeing pracowników ma coraz większe znaczenie, a inwestowanie w szeroko pojęty dobrostan przynosi korzyści nie tylko dla załogi, ale również dla pracodawcy. Na wellbeing stawia firma Nagel Polska, która zorganizowała dla pracowniczek bezpłatne badania mammograficzne. Mammoakcja jest częścią nowego programu firmy, na który składają się trzy obszary: zdrowie, sport i ekologia.

O tym, że firma jest ceniona przed kandydatów i postrzegana jako dobre miejsce do kontynuowania kariery, świadczy już nie tylko wynagrodzenie, ale także szereg innych czynników – praca to w końcu środowisko, w którym spędzamy znaczną część czasu i pochłania ono dużo naszej uwagi. Dlatego dla pracowników coraz ważniejsze są benefity pozapłacowe oraz zaangażowanie pracodawcy w dodatkowe działania skupione na aspekcie emocjonalnym, związanym ze zdrowiem fizycznym i psychicznym oraz tworzeniu przyjaznego środowiska pracy. Według raportu CBRE pt. Wellness. Poznaj biurową przyszłość, 80% pracowników przyznaje, że oferta firmy w zakresie strategii dbałości o dobre samopoczucie będzie czynnikiem decydującym w zatrudnieniu i zatrzymaniu ich na następne 10 lat...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy