Dołącz do czytelników
Brak wyników

WYDARZENIA

1 września 2018

POD NASZYM PATRONATEM: III Międzynarodowe Forum Producentów Artykułów Gospodarstwa Domowego

0 21
20 maja przedstawiciele producentów, dystrybutorów oraz ekspertów ds. AGD spotkają się na III Międzynarodowym Forum Producentów Artykułów Gospodarstwa Domowego.
20 maja 2015 roku przedstawiciele producentów, dystrybutorów oraz ekspertów ds. AGD spotkają się na III Międzynarodowym Forum Producentów Artykułów Gospodarstwa Domowego, konferencji poświęconej przyszłości tego sektora w Polsce i na świecie. W tym roku wydarzenie po raz pierwszy odbędzie się we współpracy z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną.
 
Międzynarodowe Forum Producentów Artykułów Gospodarstwa Domowego, zainicjowane w 2013 roku przez firmę logistyczną Muller Die Lila Logistik, jest odpowiedzią na potrzebę dyskusji na tematy związane z budowaniem silnej pozycji polskiego sektora AGD. Konferencja szybko zdobyła uznanie środowiska, ponieważ organizatorzy dbają o atrakcyjny dobór tematów, prelegentów i uczestników. 
 
Ważnym elementem koncepcji wydarzenia jest jego lokalizacja. Tym razem goście zostaną zaproszeni do Województwa Łódzkiego do „najlepszego nowego hotelu roku 2014 w Europie Środkowo-Wschodniej” według rankingu magazynu Eurobuild. Fabryka Wełny Hotel & Spa w Pabianicach, bo o niej mowa, jest swoistym symbolem przemiany i rewitalizacji, jaka dokonuje się w Łodzi i okolicach. 
 
Prestiżową nagrodą została odznaczona również Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna. W ramach FDI Poland Investor Awards, ŁSSE otrzymała nagrodę dla najlepszej strefy ekonomicznej w Polsce. Tworzymy dla producentów sprzętu gospodarstwa domowego optymalne warunki do rozwoju, o czym mogą zaświadczyć takie firmy jak B/S/H czy Indesit. Wierzymy, że kolejni Inwestorzy pójdą w ich ślady – mówi Tomasz Sadzyński, prezes ŁSSE.
 
Program tegorocznego Forum został zbudowany w oparciu o ankiety przeprowadzone z uczestnikami zeszłorocznej edycji wydarzenia. Znajdą się w nim tematy międzynarodowe związane z sytuacją na Ukrainie oraz Rosji, rosnącą pozycją Turcji w Europie oraz możliwościami ekspansji w Azji. Ponadto wiele uwagi zostanie poświęcone rynkowi e-commerce i temu, jakie zmiany wymusza on w funkcjonowaniu branży AGD...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy