Dołącz do czytelników
Brak wyników

WYDARZENIA

1 września 2018

Profesjonalne Warsztaty Magazynowe już za 9 dni!

0 127
Sprawna logistyka to logistyka działająca w sposób niewidoczny. Czy możesz tak powiedzieć o Twoim dziale? 26 września zapraszamy Państwa specjalnie do magazynu firmy Hoop Polska w Grodzisku Wielkopolskim, aby bezpośrednio podpatrzeć, posłuchać i „dotknąć” sprawdzonych rozwiązań.

Sprawna logistyka to logistyka działająca w sposób niewidoczny. Czy możesz tak powiedzieć o Twoim dziale? 26 września zapraszamy Państwa specjalnie do magazynu firmy Hoop Polska w Grodzisku Wielkopolskim, aby bezpośrednio podpatrzeć, posłuchać i „dotknąć” sprawdzonych rozwiązań.

Te rozwiązania:

„Ujarzmiły” peaki sprzedażowe i poradziły sobie ze zmiennością zamówień, uzależnioną od pogody w okresie letnim; Umożliwiły maksymalne zagęszczenie składowanych ładunków i tym samym optymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowej; Zlikwidowały kolejki TIRów pod dokami magazynu dzięki autorskiemu projektowi awizacji dostawców; Wpłynęły na redukcję czasu załadunku TIR-a; Umożliwiły doskonałą organizację pracy ludzi w magazynie, gdzie każdy brygadzista jest w porę informowany o zmianach w harmonogramie dostaw.
Jedyna taka formuła warsztatów na rynku!
100% case study: porzucamy zbędną teorię, niech wdrożone rozwiązania „mówią same za siebie”; 100% merytoryki, 0% prezentacji marketingowo-produktowych; 100% interakcji – dyrektor logistyki i menedżer magazynu na bieżąco udzielają odpowiedzi na pytania i wątpliwości uczestników.
Redakcja „Nowoczesnego Magazynu” wybrała jako miejsce warsztatów magazyn wiodącego producenta napojów, firmy Hoop Polska, który ze względu na wrażliwość asortymentu i zmienność popytu uzależnioną od pogody (branża napojowa), gęstą sieć dystrybucji i dużą skalę operacji logistycznych, musiał poradzić sobie z wieloma problemami, które dotyczą również Państwa codziennej pracy. Hoop Polska Sp. z o.o wchodzi w skład grupy Kofola S.A. i jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej.
 
Podczas warsztatów, prowadzonymi metodą „na żywym organizmie,” dyrektor logistyki pokaże i wyjaśni Państwu:
Jak policzyć obecnie ponoszone globalne koszty na obsługę palet, aby zdecydować, czy outsourcing palet w firmie ma sens i że do niego nie dołożę? W jaki sposób w praktyce wdrożyć zasadę magazynowania towaru FEFO (najbliższej dostępności towarów o krótkiej dacie przydatności/gwarancji) W jaki sposób planować dostawy surowców, aby zamówienia odbywały się w sposób możliwie ciągły, czyli bezpieczny. Jak obliczyć, czy opłaca się przerzucić towar do magazynu znajdującego się najbliżej klienta, czy też wysyłać wprost z miejsca produkcji, z uwzględnieniem specyfiki kompletacji. Jak poradzić sobie z obsługą peaków sprzedażowych, gdy musimy znaleźć pilnie właściwych pracowników i płynnie włączyć ich w funkcjonowanie magazynu gdy nie ma czasu na szkolenia? Jak policzyć czy opłaca się postawić na automatykę magazynową: regały drive-in i transporter ładunku BT Radioshuttle do zadań specjalnych Jak zorganizować stanowisko kompletacyjne w szczycie sezonu, gdzie kompletuje się łączone zamówienia pod akcje promocyjne, aby uniknąć pomyłek? Jak zorganizowano załadunek, który pozwolił na jednoczesną obsługę wielu samochodów? Jak osiągnięto wzorową współpracę z działem produkcji i sprzedaży, gdzie każdy z działów ponosi kosztowe konsekwencje własnych błędów, a handlowcy każdorazowo informują szefa logistyki o specjalnych akcjach sprzedażowych; W jaki sposób pracować z różnymi ludźmi – od brygadzistów po dyrektora sprzedaży, aby konsekwentnie egzekwować zasady usprawniające pracę działu logistyki?
Aby zapewnić Państwu maksymalne korzyści z warsztatów praktycznych w magazynie, Uczestnicy zostaną podzieleni na kilkuosobowe grupy. Umożliwi to Państwu zadawanie na bieżąco indywidualnych pytań do dyrektora logistyki i menedżera magazynu.

PROGRAM WARSZTATÓW

1. Dobra współpraca logistyki z działem sprzedaży i produkcji = niezawodność logistyki + minimalny stan zapasów.

Praca na kontraktach międzydziałowych, czyli w jaki sposób osiągnąć stan bliski ideałowi – aby produkcja wyprodukowała tyle ile się sprzeda, a logistyka dowiozła wszystko na czas? Jak ułożyć współpracę z dyrektorem sprzedaży, aby handlowcy w porę informowali logistykę o planowanych zmianach w poziomie sprzedaży/akcjach promocyjnych? Jak ułożyć wspólny harmonogram działań na kolejne miesiące (sprzedaż, logistyka i produkcja), który będzie stanowił plan działania i podstawę do egzekwowania zadań, do których każdy z działów się zobowiąże?

2. Magazyn produktów gotowych – wydajność przy minimalnym zatrudnieniu ludzi i sprzętu.

Jak w magazynie Hoop Polska osiągnięto maksymalną oszczędność powierzchni magazynowej? Jak zorganizować sprawne wydawanie towaru? Jak wdrożyć metodę FEFO, czyli najpierw wydawać t...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy