Dział: Materiały partnera

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Dlaczego sklepy internetowe powinny traktować zwroty jak element obsługi klienta?

Dla klienta zwrot zamówionego produktu to tylko kilka kliknięć. Dla sklepu godziny pracy, błędy, pytania i nerwy. Zautomatyzowany system zwrotów to nie bonus, tylko realna oszczędność czasu i zasobów. Dlatego warto dokładnie przyjrzeć się, jakie rozwiązania są dostępne na rynku. Sprawdź, jakie biznes oferty InPost upraszczają ten proces.

Czytaj więcej

Wysyłka prezentów za granicę — jak przygotować paczkę?

Chcesz wysłać prezent kurierem do bliskiej osoby za granicę, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać? Nadanie zagranicznej przesyłki kurierskiej jest tak samo proste jak w przypadku wysyłek prezentów w Polsce. Warto również zaznaczyć, że nie jest to drogie, a czas doręczenia paczki jest coraz krótszy.

Czytaj więcej