Nowy algorytm CHEP zwiększa liczbę odzyskanych palet w Europie o 500 tys. rocznie

W BRANŻY

Firma zajmująca się współdzieleniem palet wprowadza najlepszy w branży system do zarządzania relacjami z klientami, optymalizując procesy odbioru palet oraz możliwości cyfrowe w całej organizacji.

CHEP, globalny dostawca rozwiązań z branży łańcucha dostaw, działa na rzecz cyfrowej transformacji swojej działalności, w tym sposobu zarządzania odbiorem palet ze swojego europejskiego call center, które znajduje się w Lizbonie. Podobne pilotażowe projekty przeprowadzane są także poza Europą, w USA i Brazylii.

Alfonso Martín, dyrektor organizacji Productivity Solutions w CHEP Europe, mówi – Rok temu wystartowaliśmy z projektem „Predic...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy