Dołącz do czytelników
Brak wyników

W BRANŻY

13 maja 2022

NR 2 (Kwiecień 2022)

Zapowiedź Ogólnopolskich Warsztatów Szefów Logistyki LogDays 2022. Jak rozwijać miękkie kompetencje?

0 54

Pod hasłem Autonomia-Relacyjność-Kompetencje 7–8 czerwca 2022 roku w Pałacu w Sulisław na Opolszczyźnie odbędą się Ogólnopolskie Warsztaty Szefów Logistyki LogDays 2022.

To już 11. edycja ogólnopolskich warsztatów szefów logistyki LogDays, tym razem chcemy się skupić na budowaniu, wspieraniu i uświadamianiu menedżerom łańcucha dostaw roli miękkich kompetencji w zarządzaniu zespołami. 
W kilkunastoosobowych grupach menedżerowie logistyki analizować będą i ćwiczyć konkretne zagadnienia wybrane z całego programu warsztatów. Warsztaty LogDays stanowią platformę wymiany doświadczeń pomiędzy menedżerami łańcucha dostaw, jak i miejsce ich spotkań z partnerami biznesowymi. Formuła wyjazdowa, to dodatkowy atut warsztatów, gdyż pozwala na lepszą integrację środowiska branżowego i umożliwia łatwiejszą wymianę fachowej wiedzy, doświadczeń i kontaktów. 
W tym roku na miejsce warsztatów wybraliśmy przepiękny Pałac Sulisław, położonym w 150 letnim parku, w malowniczym i zacisznym krajobrazie Opolszczyzny. 

Program

LogDays 2022 to:

  • 3 ścieżki tematyczne i 6 bloków stworzone z myślą o poszerzeniu miękkich kompetecnji menedżerów łańcucha dostaw oraz integracji środowiska logistycznego (szefów centrów logistycznych i sieci dystrybucyjnych, logistyków odpowiedzialnych za obsługę internetowych kanałów sprzedaży oraz integrację logistyki z produkcją);
  • gwarantowana dowolność w wyborze warsztatów – każdy uczestnik LogDays może podążać programem jednej ścieżki tematycznej lub całkowicie dowolnie skonstruować swój plan warsztatów;
  • 100% merytoryki – wszystkie warsztaty prowadzone przez trenerów, a także praktyków łańcucha dostaw, którzy są ekspertami w swoich dziedzinach;
  • znakomita lokalizacja – Pałac Sulisław znajduje się w otoczeniu 150-letniego parku, w malowniczym i zacisznym krajobrazie Opolszczyzny.

Jeżeli:

  • zarządzasz łańcuchem dostaw i chcesz poszerzyć swoje kompetencje w autonomicznym podejmowaniu decyzji i mieć jednocześnie dobre relacje z zespołem i klientami; 
  • chcesz zbudować niezawodny zespół podwładnych, któremu bez obaw powierzysz zadania, bez dzielenia go na MY i WY;
  • jesteś odpowiedzialny za logistykę w firmie, która obsługuje dynamicznie rozwijający się sektor e-commerce;
  • odpowiadasz za całą sieć dystrybucji i chcesz ją usprawnić, zachowując dobre relacje z zespołem i klientami;
  • szukasz wiedzy jak być szefem, który jest dobrym negocjatorem;
  • chciałbyś wzmocnić swoją rangę w firmie, żeby usprawnić przepływ towarów w całej organizacji?
  • Chcesz mieć większą kontrolę nad procesami, za które odpowiadasz, żeby do minimum ograniczyć potencjalne zagrożenia;
  • chcesz wymienić się doświadczeniami z innymi menedżerami łańcucha dostaw, którzy na co dzień doświadczają tego samego, co Ty.
     
Prelegenci


Marta Woźny-Tomczak
Psycholożka. Trenerka biznesu i doradczyni. Ekspertka w dziedzinie zarządzania, HR i przedsiębiorczości. Trenerka i doradczyni biznesowa w zakresie kompetencji menedżerskich, sprzedażowych oraz mówczyni inspiracyjna. Doradza przedsiębiorcom z sektora MŚP i korporacji, a także firmom z sektora mikro w zakresie strategicznego rozwoju biznesu i talentów. 
Autorka książek: Własny Biznes. Jak dojść do sukcesu? oraz Jak zmotywować się do regularnego biegania? Poradnik dla zapracowanych. Prowadzi blog o przedsiębiorczości (www.JPWF.pl), 
pisany z punktu widzenia ekspertki mającej wiedzę zarówno biznesową, jak i HR-ową. Pasjonatka sportu od urodzenia, maratonka. Szczęśliwa mama dwójki dzieci.
 
Warsztat
Jak zostać szefem, który jest wybitnym negocjatorem? 
Podczas warsztatu dowiesz się:
  • Jak przygotować się do negocjacji?
  • W jaki sposób i w jakim celu określić interesy przed rozmowami?
  • O najczęściej popełnianych błędach podczas negocjacji. 
  • Jak formułować przekonujące argumenty?
  • Jak przegrać bitwę, by wygrać wojnę?
  • O technikach finalizacji negocjacji.

Sławek Błotny 
Ekspert w zakresie łańcuchów dostaw, sprzedaży i obsługi klienta B2B. W przeszłości wiceprezes zarządu Grupy Raben, odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój. Obecnie Doradca Zarządu i Chief Commercial Officer Arra Group.
Implementował projekty logistyczne, tworząc standardy obsługi klienta i dbając o dotrzymywanie zobowiązań kontraktowych. Koncentrował się na tworzeniu wartości dla klienta i doskonaleniu customer experience. Nieustannie doskonalił swój warsztat menedżera, działając w środowisku międzynarodowym zmuszony był pokonywać bariery międzykulturowe. Swoje doświadczenia prezentował na europejskich konferencjach oraz dla studentów. Ale przede wszystkim skutecznie komunikował się wewnątrz międzynarodowej korporacji, jak i z otoczeniem biznesowym. W wolnym czasie biega, czyta, fotografuje i zanurzam się w zabytkowych książkach i mapach.
Warsztat
Jak przygotować się na kolejne turbulencje w łańcuchu dostaw? 
Podczas warsztatu dowiesz się:
  • Jak pandemia wpływa na łańcuch dostaw i satysfakcję klientów?
  • Technologia czy człowiek, co bardziej się liczy w obsłudze klienta?
  • DNA handlowca – jakie kompetenc...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy