Zorganizowany w dniach od 15 do 17 września Sztaplar Show to bez wątpienia największa impreza plenerowa tego typu w Europie. Podczas trwania targów Taropak 2008 mieliśmy niepowtarzalną okazję przyglądać się zmaganiom
IX edycji konkursu stworzonego z myślą o operatorach,
wózkach widłowych i branży magazynowej.
Dział: Sztaplar Show
Jedni z nich są prawdziwymi rutyniarzami, inni to debiutanci. W Sztaplar Show 2007 uczestniczyło dziewięciu operatorów. Toyota za pośrednictwem firmy Emtor zdecydowała się wystawić dwóch zawodników
(jeden z nich zwyciężył w dwóch konkursowych kategoriach), pozostali dostawcy wózków postawili
na jednego zawodnika. Kim są? Jak im się podobał Sztaplar Show 2007?
Tegoroczny Sztaplar Show był ósmym z kolei. Wszystko zaczęło się siedem lat temu, podczas Międzynarodowego Salonu Techniki Pakowania i Logistyki TAROPAK 2000.
Oficjalną imprezą towarzyszącą Międzynarodowemu Salonowi Techniki Pakowania i Logistyki Taropak 2008 w Poznaniu (15-18 września) jest dziewiąta edycja Sztaplar Show 2008, imprezy, którą organizuje wydawca „Nowoczesnego Magazynu”.
Teren przy Iglicy targowej MTP zmienił się w pole walki wózków widłowych. Operatorzy w świetnie przygotowanych wózkach rywalizowali w trzech kategoriach udźwigu.
Tegoroczny Sztaplar Show mógł się odbyć dzięki wydatnej pomocy naszych partnerów — firm, które dostarczyły sprzęt do wyposażenia placu na terenie MTP.
Sztaplar Show to nie tylko rywalizacja najlepszych operatorów i najnowszych modeli wózków widłowych.
W tym roku w namiocie wystawienniczym odbyła się debata o szansach i zagrożeniach dla branży logistycznej, w której wzięli udział: Ewa Radomska-Deutsch z Ogólnopolskiego Konsorcjum Magazynowego, Andrzej Michalski z Mecalux, Przemek Uklejewski z Nissan Forklift oraz inż. Adam Wojciechowski z Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Dyskusję moderowali: Sebastian Śliwieński („Logistyka a Jakość”, „Nowoczesny Magazyn”) i Artur Olejniczak (sekretarz redakcji czasopisma „Logistyka” wydawanego przez ILiM).