Zgodnie z analizami GUS-u w ostatnich 20 latach w Polsce dokonał się znaczący, jeden z największych w Europie, postęp dotyczący efektywnego wykorzystania energii. Mimo to potencjał polskiej gospodarki w zakresie możliwości oszczędzania energii oszacowano na 30-35%, a polskiego przemysłu – na ok. 25%.
Do zasilania wózków widłowych stosuje się obecnie głównie baterie kwasowe ołowiowe z elektrolitem w postaci płynnego roztworu kwasu siarkowego lub tegoż elektrolitu w postaci żelu. Inną możliwością jest zastosowanie baterii zasadowej niklowo-kadmowej, gdzie elektrolitem jest roztwór KOH, czyli tzw. zasada potasowa. Oba rozwiązania są znane od lat i są stosowane z powodzeniem w wielu miejscach.
Wózki czołowego załadunku serii N, napęd diesel/LPG, opony pneumatyczne lub pełne udźwigi LPG FG 1,5–5 ton / diesel FD 1,5–16 ton.
Toyota Material Handling Polska wprowadza rewolucyjną ofertę wynajmu wózków widłowych z przeciwwagą. Dzięki programowi Dynamic Rental kluczowe dla użytkowników koszty operacyjne stają się przewidywalne i łatwe do udźwignięcia.
Firma Ehrhardt + Partner jest obecnie jednym z czołowych ekspertów w dziedzinie logistyki magazynowej na skalę międzynarodową. Założona została w 1987 r. i zatrudnia obecnie ponad 250 pracowników w sześciu lokalizacjach.
Istotnym czynnikiem dla ID Logistics podczas projektowania oraz wdrażania specjalnych rozwiązań dla klientów są innowacje, w tym techniczne rozwiązania z zakresu automatyki i robotyki. Mając świadomość, że logistyka stanowi istotny filar działalności wielu firm, ID Logistics korzysta z najnowszych narzędzi technicznych, tak by móc osiągnąć jak najlepsze wyniki zarówno pod względem optymalizacji kosztów, przyspieszenia procesów, jak również zwiększenia wydajności. Czym są innowacje według ID Logistics?
Marka INGLOT jest dobrze znana nie tylko w Polsce. Firma produkująca kosmetyki kolorowe pojawia się na wszystkich znaczących wydarzeniach branżowych na całym świecie. Aktywnie włącza się w międzynarodowe pokazy makijażu (The Makeup Show), IMATS, produkcje telewizyjne, Fashion Week w światowych stolicach mody. Rozpoznawalność polskiej marki na zagranicznych rynkach i idący wraz z nią wzrost popytu na produkty sprawiły, że niezbędna stała się również inwestycja w logistykę.