Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

29 marca 2019

Barometr E-shopper 2018: Zwroty w e-commerce coraz popularniejsze

0 90
Według corocznego badania europejskiego rynku e-commerce, Barometr E-shopper 2018, coraz więcej e-nabywców decyduje się na zwrot zakupionych w Internecie przedmiotów. W 2018 roku na ten krok zdecydowało się 10% europejskich konsumentów. 52% respondentów uznało, że proces zwrotu był bezproblemowy.

Raport wykazał, że znaczenie zwrotów rośnie we wszystkich krajach i w każdej kategorii produktowej. Ogółem zwracanych jest przeciętnie jedno na dziesięć zamówień. Zwroty popularne są szczególnie w grupie konsumentów, którzy kupują w sieci regularnie. Z badań DPDgroup wynika, że około 16 proc. z nich zwracało kupiony ostatnio produkt. W grupie tzw. nowych nabywców, czyli tych konsumentów, którzy zaczęli kupować w Internecie nie wcześniej niż dwa lata temu, odsetek ten wynosi aż 21 proc.

Konsumenci są coraz bardziej świadomi swoich praw i w związku z tym chętnie korzyst...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy