Budowanie relacji z klientem kluczem do sukcesu w intralogistyce

Aktualności
Henry Ford powiedział kiedyś, że sekret sukcesu w handlu leży w umiejętności przyjęcia punktu widzenia innych i patrzeniu na rzeczy zarówno z pozycji rozmówcy, jak i własnej. Każdy handlowiec ma świadomość, że to nic innego jak umiejętność poznania punktu widzenia klienta i budowania z nim relacji opartych na jego indywidualnych potrzebach.

Nikt nie wie o tym lepiej od przedstawicieli działu sprzedaży Jungheinrich z 25-letnim stażem pracy. Podzielili się swoim doświadczeniem w trakcie rozmowy celebrującej ćwierćwiecze firmy na polskim rynku. Wskazali, że mimo cyfryzacji niemal każdego aspektu życia, to indywidualne relacje z klientem są nadal najważniejs...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy