Innowacje w centrum dystrybucyjnym branży FMCG

WEWNĘTRZNY TRANSPORT
Wskutek rosnących oczekiwań konsumentów sieci FMCG muszą radzić sobie z kompletowaniem coraz bardziej różnorodnych zamówień i rosnącym całkowitym wolumenem dostaw. Holenderski PLUS sprostał temu wyzwaniu, modernizując flotę transportu wewnętrznego.

Wskutek rosnących oczekiwań konsumentów sieci FMCG muszą radzić sobie z kompletowaniem coraz bardziej różnorodnych zamówień i rosnącym całkowitym wolumenem dostaw. Holenderski PLUS sprostał temu wyzwaniu, modernizując flotę transportu wewnętrznego.

Choć w Polsce sieć sklepów PLUS nie jest już obecna (jej krajowe placówki przejęła w 2007 roku Biedronka), w Holandii firma święci triumfy. Nie tylko bywa regularnie wybierana najlepszy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy