Nowość w zarządzaniu relacjami z klientami w chmurze

MOBILNY MAGAZYNIER
SAP Polska poinformowała dziś o udostępnieniu w polskiej wersji językowej rozwiązania SAP Cloud for Customer, które wspiera budowanie zaangażowania klientów.

SAP Polska poinformowała dziś o udostępnieniu w polskiej wersji językowej rozwiązania SAP Cloud for Customer – oprogramowania dostępnego w chmurze, które wspiera budowanie zaangażowania klientów. 

SAP Cloud for Customer odpowiada na rosnące wymagania firm odnośnie elastyczności, wydajności i łatwości korzystania z systemów klasy CRM. Rynek w Polsce wymaga od firm coraz dokładniejszego rozpoznania wymagań klientów i coraz staranniejszego budowanie długofalowych relacji z wykorzystaniem różnorodnych form kontaktu, w tym mediów społecznościowych. Rozwiązanie SAP Cloud for Customer w pełni wykorzystuje nowoczesne sposoby kreowania zaangażowania klientów, w tym technologie mobilne, przyjazność i prostotę użytkowania oraz bogatą funkcjonalność w chmurze, połączoną z naturalnymi możliwościami integracji z rozwiązaniami SAP, wdrożonymi w tradycyjnym modelu „on-premise”, czyli na serwerach firmy.

Dzisiejsza polska premiera SAP Cloud for Customer jest ważnym krokiem w realizacji strategii SAP w chmurze. Wychodzimy naprzeciw ro...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy