SAP Polska poinformowała dziś o udostępnieniu w polskiej wersji językowej rozwiązania SAP Cloud for Customer – oprogramowania dostępnego w chmurze, które wspiera budowanie zaangażowania klientów.
SAP Cloud for Customer odpowiada na rosnące wymagania firm odnośnie elastyczności, wydajności i łatwości korzystania z systemów klasy CRM. Rynek w Polsce wymaga od firm coraz dokładniejszego rozpoznania wymagań klientów i coraz staranniejszego budowanie długofalowych relacji z wykorzystaniem różnorodnych form kontaktu, w tym mediów społecznościowych. Rozwiązanie SAP Cloud for Customer w pełni wykorzystuje nowoczesne sposoby kreowania zaangażowania klientów, w tym technologie mobilne, przyjazność i prostotę użytkowania oraz bogatą funkcjonalność w chmurze, połączoną z naturalnymi możliwościami integracji z rozwiązaniami SAP, wdrożonymi w tradycyjnym modelu „on-premise”, czyli na serwerach firmy.
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!