Nawiązanie współpracy z firmą TTI otworzyło Poczcie Polskiej drogę do rozszerzenia swojego portfolio klientów do obsługi branży tytoniowej. Jej specyfiką jest podatek akcyzowy oraz spełnienie wymagań związanych z unijną dyrektywą „Track and Trace” – system śledzenia wyrobów tytoniowych, która określa identyfikację i cracking przesyłek. Wiązało się to z koniecznością dostosowania systemów informatycznych PP SA.
Rozwój usług logistycznych i pozyskiwanie nowych, kluczowych klientów w tym obszarze to strategiczny kierunek działań Poczty Polskiej. Pomimo pandemii w tym roku liczba naszych klientów korzystających z Krajowej Przesyłki Paletowej wzrosła o 16% – mówi Andrzej Bodziony, wiceprezes Poczty Polskiej.
Polska jest drugim co do wielkości, po Włoszech, producentem suszu tytoniowego w Europie. Uprawia się go głównie w południowo-wschodnich województwach naszego kraju. Wyroby tytoniowe to towar lekki, przez co łatwy w obsłudze transportow...
Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem