Priorytetowy czas reakcji serwisu

WEWNĘTRZNY TRANSPORT
O tym, czego potrzebuje klient w obszarze serwisu wózków widłowych, a jakie możliwości daje mu współpraca z właściwie dobranym dostawcą sprzętu i obsługi serwisowej. Wywiad z Sławomirem Jezierskim, dyrektorem serwisu Emtor Sp. z o.o.

O tym, czego potrzebuje klient w obszarze serwisu wózków widłowych, a jakie możliwości daje mu współpraca z właściwie dobranym dostawcą sprzętu i obsługi serwisowej. Wywiad z Sławomirem Jezierskim, dyrektorem serwisu Emtor Sp. z o.o.

Czy klienci analizują to, co może się zdarzyć z wózkiem widłowym po jego zakupie? Jakie są ich oczekiwania pod względem serwisu wózków widłowych przed podjęciem decyzji o współpracy z konkretnym dostawcą?
 
W wielu przypadkach klienci przy zakupie wózków sugerują się wyłącznie ceną zakupu floty. Jest to dość częsta sytuacja, jeśli zakupów dokonuje dział zakupów, a nie utrzymania ruchu. Pełny obraz kosztów daje dopiero okres kilku lat, w którym dużą rolę odgrywają koszty se...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy