Skręt w kierunku wynajmu

WEWNĘTRZNY TRANSPORT

Koronawirus spowodował spore zamieszanie w handlu, nie tylko zresztą arytykułami pierwszej potrzeby, ale również np. środkami transportu. Sprawdzaliśmy, jak wygląda elastyczność oferty sprzedawców wózków widłowych w kryzysie, jakie potrzeby zgłaszają klienci i jak reagują na nie dostawcy sprzętu

Czas pandemii wirusa jest sporym wyzwaniem dla sprzedawców. Z jednej strony trzeba zapewnić dostępność produktów, z drugiej zagwarantować pełne bezpieczeństwo obu stronom transakcji. Dotyczy to zresztą nie tylko sprzedaży artykułów pierwszej potrzeby. W ostatnich tygodniach do nowej sytuacji musieli dostosować się m.in. sprzedawcy wózków widłowych, zarówno nowych, jak i używanych, ale także firmy świadczące usługi wynajmu środków transporu wewnętrznego. Nie wszystko można wprawdzie zrobić całkowicie bezkontaktowo, jednak w znacznym stopniu się 
to udało. 


Face to face? – niekoniecznie 


Sprzedaż wózków widłowych w czasie epidemii przebiega nieco inaczej niż wcześniej. Magdalena Zawisza, specjalista ds. komunikacji marketingowej i PR Jungheinrich Polska, podkreśla, że obecna sytuacja zmusiła do wprowadzenia pewnych zmian organizacyjnych dotyczących przede wszystkim sposobu komunikacji. Wdrożono szereg procedur bezpieczeństwa, a większość kontaktów handlowych odbywa się online lub telefonicznie. Nasza rozmówczyni zapewnia, że modyfikacja niektórych procesów i odpowiednia organizacja pracy sprawiają, że zadania realizowane są bez zakłóceń. Stale do dyspozycji klientów Jungheinrich są technicy serwisu. Wyposażono ich w odpowiednie środki ochrony osobistej. – Jeśli chodzi o samą ofertę, at...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy