Decydując się na markowy wózek, warto zasięgnąć języka na temat funkcjonowania serwisu. Nie chodzi tylko o czas reakcji serwisantów na zgłoszoną usterkę, ale też możliwość skorzystania np. z umowy kontraktowej. W każdej z szanujących się firm do usprawnienia działalności serwisowej wykorzystywany jest internet, dla potencjalnego klienta oznacza to możliwość zasięgnięcia niezbędnej informacji czy łatwego zgłoszenia awarii. Standardem stały się usługi serwisu mobilnego. W praktyce chodzi więc o samochody dyspozycyjne, docierające bezpośrednio do użytkownika wózka, a dysponujące wyposażeniem pozwalającym na usunięcie w miejscu awarii (naprawa silnika, ogumienia, doładowanie akumulatora, remont uszkodzonego osprzętu itp.). W przypadku wielu firm, których floty składają się z kilkudziesięciu lub kilkuset wózków, coraz częściej stosuje się specjalne umowy serwisowe, w tym pakiety full service. Interesujących propozycji gospodarze autoryzowanych stacji serwisowych mają znacznie więcej.
Krajobraz po pandemii
Pandemia COVID-19 zmieniła sporo w funkcjonowania firm dostarczających wózki widłowe i magazynowe, jak również w funkcjonowaniu autoryzowanych serwisów takich maszyn. – Naturalnym następstwem pandemii było stworzenie nowych zasad pracy wszystkich działów, również Działu Serwisu naszej firmy. Musieliśmy wdrożyć adekwatne procedury BHP dostosowane do wewnętrznych wymogów, ale również do wymogów klientów, których obsługujemy serwisowo. Wyzwaniem była i jest także taka organ...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!