Zwracamy 1 na 10 produktów kupionych online - badanie CBRE

Aktualności
Nietrafiony zakup internetowy zdarzył się większości z nas. Zwroty towarów nie są jednak nagminne. Aż 57% e-konsumentów zwraca towary rzadko, a 39% nie robi tego w ogóle. Klienci sklepów online oddają tylko 1 na 10 zakupionych produktów, najczęściej odsyłając je paczkomatem lub kurierem – wynika z badania zleconego przez CBRE.

Powody niezadowolenia z zakupów online to głównie niespełnione oczekiwania, uszkodzenie towaru oraz niezgodność z zamówieniem. Eksperci CBRE wskazują, że liczba zwrotów będzie rosła proporcjonalnie do wzrostu ruchu w sklepach internetowych, które przeżywają teraz boom. Oczekiwania klientów, by zwroty odbywały się sprawnie, to kolejny impuls do roz...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy