Barometr branży wózków widłowych

Logistyka wewnątrzzakładowa

Jak co roku redakcja „Nowoczesnego Magazynu” poprosiła producentów i sprzedawców wózków widłowych o ocenę pierwszego kwartału bieżącego roku w ramach badania „Barometr branży wózków widłowych”. Zapytaliśmy m.in. o motywy zakupu wózków i najbardziej obiecujące segmenty rynku, a przede wszystkim porównaliśmy odpowiedzi 
z wynikami sprzed roku. Najważniejsze zmiany dotyczą cen.

Po analizie ankiet można stwierdzić, że w prawdzie najgorsze jest już za branżą wózkową, ale optymizm 
z ubiegłego roku nie jest już tak wyczuwalny (Wykres 1). O ile w tym roku tylko co piąta firma zadeklarowała, że sprzedaż używanych wózków w porównaniu do poprzedniego kwartału spadła (dla porównania przed rokiem deklarowała tak co czwarta firma), o tyle do lepszych wyników przyznaje się zaledwie 40% firm (przed rokiem prawie 60%). 

 


W przypadku sprzedaży wózków nowych optymizm jest podzielony. Przed rokiem aż 60% firm...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy