Dział: Logistyka wewnątrzzakładowa

   

Działy
Wyczyść
Brak elementów
Wydanie
Wyczyść
Brak elementów
Rodzaj treści
Wyczyść
Brak elementów
Sortowanie

Nadszedł czas na dużą inwestycję

Z Dariuszem Wojcieszkiem, dyrektorem zarządzającym Toyota Material Handling Polska, o wynikach zamkniętego właśnie przez Toyotę roku finansowego i o planach budowy nowego centrum biurowo-magazynowego, rozmawia Sebastian Śliwieński. 

Czytaj więcej

O pożytkach z hydrostatu

Nowoczesna i zaawansowana technologia wykorzystywana w procesie produkcji wózków widłowych jest nierozerwalnie związana z konceptem napędu hydrostatycznego Linde. Wbrew panującym opiniom, istotą sukcesu rozwiązania Linde nie jest samo przekazywanie energii poprzez olej 
w hydrostacie. Jest to tylko jeden z elementów — pisze Marcin Zarzecki z Linde MH Polska. 

Czytaj więcej

30 na minutę

 Skilled 504 należy do sztandarowych produktów w gamie włoskiej marki Euroimpianti. Jest robotem paletyzacyjnym, a znajduje zastosowanie w obiekatch przemyslowych i magazynowych. W Europie zastosowano już blisko tysiąc tego rodzaju urządzeń. 

Czytaj więcej

Jesteśmy mocni w wózkach czołowych

Z Moniką Gębką, general manager Dywizji Nissan Forklift, o tym, jak w kryzysowym roku sprawdził się autorski system sprzedaży wózków widłowych poprzez sieć niezależnych firm-dilerów, rozmawia Sebastian Śliwieński. 

Czytaj więcej

Zaufać technologii prądu zmiennego

Wózki spalinowe mają wprawdzie mocniejsze silniki jazdy niż wózki elektryczne, natomiast ich osiągi są porównywalne (więcej w tabelce). Wózki elektryczne są droższe od wózków spalinowych w zakupie, ale tańsze w okresie eksploatacji. W ciągu jednej zmiany wózek spalinowy zużywa średnio dwie butle gazu w cenie około 40 złotych za sztukę (koszt napełnienia butli), natomiast ładowanie 8-godzinnej baterii kosztuje średnio 
około 10 złotych — pisze Nina Jędrzejewska z Jungheinrich. 

Czytaj więcej

Trzy wersje

Od stycznia tego roku firma Zeppelin Polska Sp. z o.o. posiada w swojej ofercie pełną gamę wózków Hyster Fortens™ o udźwigu od 1,6 do 7 t. Nowy typoszereg Hyster Fortens™ stanowi przełom w dziedzinie projektowania i budowy wózków widłowych. Wśród bogatej oferty wózków Hyster wózki typu Fortens cieszą się ostatnio dużym zainteresowaniem, dlatego postanowiliśmy Państwu przybliżyć je w tym artykule. Linia Fortens charakteryzuje się niskimi kosztami operacyjnymi, zwiększoną wydajnością, dużą niezawodnością, doskonałą ergonomią i prostą obsługą serwisową. „Widlaki” tego typu zostały tak zaprojektowane, aby sprostać licznym wymaganiom dotyczącym zastosowań w transporcie wewnętrznym oraz aby spełnić wymagania stawiane przez klientów.

Czytaj więcej

Źródła dużych oszczędności

Częstotliwość, z jaką firma Still GmbH z Hamburga prezentuje innowacyjne rozwiązania w produkowanych urządzeniach magazynowych, wprawia w zdumienie. Każdego roku prezentowane są nowe wózki z rozwiązaniami, które podnoszą jakość i bezpieczeństwo pracy operatora. W Reutingen, miejscu, w którym produkuje się wózki magazynowe, przedstawiono kolejne modele z jakże ciekawymi i innowacyjnymi rozwiązaniami.

Czytaj więcej

Naturalne dopasowanie

Nissan Motor Co., Ltd., za pośrednictwem swojej filii Nissan Forklift Europe B.V., zawarł umowę z udziałowcami firmy Atlet AB o nabyciu 100 proc. udziałów tego szwedzkiego producenta wózków magazynowych. 

Czytaj więcej

Fabryka farb z przemyślaną strategią logistyczną

Precyzyjna strategia logistyczna prowadzi do wysokiej efektywności w Motip Dupli. 
 

Czytaj więcej

Jak testowano stabilność wózków?

Wózek widłowy Toyota z SAS został wyróżniony w teście porównawczym (czterech marek) niezależnej francuskiej organizacji UTAC. Test potwierdził wyjątkową stabilność wózka Toyota Tonero, wyposażonego w System Aktywnej Stabilności Toyota (Toyota SAS). Jak zatem przebiegał test i w jaki sposób interpretowano wyniki sprawdzianu? 

Czytaj więcej

Yale MR16 dla Kammac PLC

Firma Kammac PLC wybrała wózki Yale dla swojego magazynu w Knowsley przeznaczonego do świadczenia usług logistycznych. 

Czytaj więcej

Hydrauliczne napędy w spalinowych wózkach widłowych

Z technicznego punktu widzenia przekładnie mechaniczne są najbardziej sprawnym sposobem przeniesienia napędu. Są bardzo trwałe i dość tanie pod kątem eksploatacyjnym. Jednak mają swoje ograniczenia i wady. 

Czytaj więcej