CHEP Polska, pojawił się na polskim rynku w roku 2000. W ciągu 13 lat spółce udało się wypracować silną pozycję, zyskując grono stałych klientów, rozbudowując swoje portfolio i sieć dystrybucyjną.
- Od początku nasza firma rozwijała się bardzo prężnie, co pozwoliło osiągnąć nam znaczącą pozycję na rynku. Tempo wzrostu firmy przyspieszyło w roku 2008, co zbiegło się ze zmianami na rynku palet – mówi Maciej Kubiak, Country General Manager Poland & Baltics.
W roku 2000, kiedy CHEP wkroczył na polski rynek, przedsiębiorcy postrzegali palety w zupełnie inny sposób niż robią to obecnie. Nośniki traktowano...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!