CHEP zbadał satysfakcję swoich klientów

SYSTEMY SKŁADOWANIA
CHEP po raz czwarty przeprowadził badanie satysfakcji klientów metodą NPS. Jak wynika z tegorocznego pomiaru ponad 80 % respondentów widzi firmę jako strategicznego partnera w zakresie współpracy i zarządzania łańcuchem dostaw.

CHEP po raz czwarty  przeprowadził badanie satysfakcji klientów metodą NPS (Net Promotor Score). Jak wynika z tegorocznego pomiaru, wykonanego wśród 450 firm współpracujących z CHEP ponad 80 procent respondentów widzi firmę jako strategicznego partnera w zakresie współpracy i zarządzan...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy