Dwumiesięczniki branżowe „Logistyka a Jakość” i „Nowoczesny Magazyn” zapytały przedstawicieli firm — prezesów, dyrektorów, szefów sprzedaży — tym razem nie o dane techniczne, o najważniejsze tematy, które pokazują strategię zarządzania, ale też obrazują to, co się dzieje na rynku. Każdej z firm występujących
w naszym raporcie zadaliśmy ten sam zestaw pytań. Pełną, bardzo obszerną, wersję raportu opublikowaliśmy w majowo-czerwcowym wydaniu „Logistyki a Jakość” (numer 04/2008) oraz na stronie www.logisticus.pl.
Sprawdziliśmy — jak firmy produkujące i sprzedające wózki radzą sobie na konkurencyjnym rynku. Pytaliśmy o preferencje klientów — czy kierują się oni ceną, czy też są gotowi zapłacić znacząco więcej, ale za wózek
z wyższej półki. Poruszyliśmy jeden z najważniejszych aspektów tego rynku — temat wózków używanych. Jedno z pytań dotyczyło tego, w jaki sposób firmy prowadzą politykę działań na rynku wtórnym. Zebrany materiał pomoże dobrze zobrazować obecny stan i kierunek, w którym zmierza rynek. Może też stanowić wskazówkę dla firm-klientów, którzy szukają wózków, ale także chcą poznać metody, jakimi posługują się ich obecni lub potencjalni kontrahenci, rywalizując na bardzo konkurencyjnym rynku.
O to pytaliśmy przedstawicieli firm:
1. Jakość czy cena wózka? Czym kierują się klienci?
2. W jaki sposób można zrekompensować wzrost zainteresowania klientów rynkiem wtórnym?
3. Jakie usługi dodane — wspierające sprzedaż wózków — cenią klienci — i jakie działania mogą zyskiwać popularność w najbliższych latach?
TOYOTA ROZBUDOWUJE DZIAŁ WYNAJMU WÓZKÓW
1. Minęły już czasy, kiedy klient patrzył tylko na cenę zakupu wózka. Wynika to z faktu, iż cena wózka wiąże się z jakością oferowanego produktu. Im niższa cena...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!