Mniej niż jedna trzecia potrzebnej przestrzeni magazynowej

DODATEK SPECJALNY

Skalowalność, niski koszt obsługi zamówienia, optymalne wykorzystanie przestrzeni – to trzy powody, dla których modowy gigant Boozt.com zdecydował się w 2016 r. na restrukturyzację swojej logistyki i zainwestował w pełni automatyczne rozwiązanie AutoStore dostarczone i wdrożone przez Element Logic. 

Na stronie internetowej firmy Boozt Fashion AB, www.boozt.co, znajdziemy ubrania, buty, aksesoria czy produkty sportowe dla całej rodziny. Od momentu założenia firmy w 2009 r. ta szwedzka firma rozwija się niezwykle szybko. Dziś Boozt.com poza Skandynawią dostarcza swoje produkty do 25 krajów, m.in. do Polski, Węgier, Czech, Niemiec, mając w swojej ofercie ponad 600 różnych marek. Jako że e-commerce...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy