Na 4,5 tys. cykli. Zasilanie Li-ion w magazynie od Toyota Material Handling

WEWNĘTRZNY TRANSPORT

Toyota Material Handling jest przekonana do swoich wyrobów, dlatego wprowadziła 7-letni okres gwarancji pojemności swoich akumulatorów Li-ion. Niezależnie od liczby motogodzin pracy wózka bateria w tym okresie zachowa nie mniej niż 60% swojej pojemności nominalnej.

Na naszych oczach doszło do rewolucji w systemach zasilania wózków widłowych. Znane z elektroniki użytkowej, telefonów czy laptopów baterie litowo-jonowe (Li-ion) trafiły do maszyn pracujących w magazynach. –

Z wózkami zasilanymi tradycyjnymi bateriami kwasowo-ołowiowymi łączył się podstawowy problem – brak energii, gdy jest ona potrzebna. Przy rozładowanej baterii wózek nie może spełniać swoich zadań.

W tradycyjnej technologii kwasowo-ołowiowej należy unikać doraźnego doładowania akumulatora, powinien to być zaplanowany proces. Doładowujemy baterię, gdy jest całkowicie rozładowana. Musimy na to przeznaczyć ok. 8 godzin i odczekać do wystud...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy