Dwie nowe serie wózków z napędem hydrostatycznym
Czołowe wózki spalinowe serii 3 i 4 są dostępne zarówno z silnikiem na olej napędowy, jak i gaz płynny i nadają się do całorocznego użytkowania na zewnątrz i wewnątrz. Dwie serie obejmują łącznie osiem różnych wariantów pojazdów i oferują udźwig od 1,6 t do 3,5 t.
Wózki widłowe spełniają unijne wymogi dotyczące emisji spalin poziom V.
Wózki widłowe są napędzane nowymi silnikami przemysłowymi Kubota. Nowa koncepcja napędu hydrostatycznego umożliwia szybkie manewrowanie przy zmniejszonym zużyciu energii. Zostało to osiągnięte dzięki zastosowaniu regulowanej pompy osiowej oraz silnika osiowego o zmiennej chłonności. Zdolność pokonywania wzniesień pojazdów obu serii można zwiększyć średnio nawet o 20%.
Dzięki zastosowaniu nowej pompy hydraulicznej firma Jungheinrich zwiększyła przepływ oleju w pojazdach o 25%, co znacznie podwyższyło wydajność podczas pracy wózka z ciężkim osprzętem.
W celu uniknięcia lub wczesnego wykrycia uszkodzenia silnika w trakcie ciągłego monitorowania pracy silnika sprawdzane są ważne wskaźniki, takie jak poziom oleju silnikowego, poziom i temperatura płynu chłodzącego, a także filtr cząstek stałych i obciążenie filtra powietrza w silniku. Bezobsługowy napęd układu rozrządu napędzany za pośrednictwem kół zębatych zapewnia optymalne warunki dla płynnej pracy.
Kosztowna wymiana paska rozrządu odchodzi zatem w przeszłość. Szybki...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!