Systemy sztucznej inteligencji (ang. AI – Artificial Intelligence, polski akronim to SI – w tekście będę się posługiwał właśnie nim) uczą się, wyciągają wnioski i samodzielnie korygują swoje działanie. Szybko przetwarzają ogromne ilości danych, a jeśli są prawidłowo zaprojektowane, potrafią formułować hipotezy i rozwiązania problemów występujących w różnych branżach. Systemy SI można zaprogramować tak, aby uczyły się na swoich błędach – i sukcesach – oraz automatycznie dostosowywały.Coraz więcej firm uświadamia sobie, że wdrożenie SI to dla nich szansa na wyróżnienie się na rynku i wypracowanie przewagi nad konkurencją. Przedsiębiorstwa, które nie chcą pozostać w tyle, stawiają na tę technologię, aby utrzymać się na czele stawki. Potwierdzają to prognozy rynkowe. Jak wynika z danych firmy IDC, która zajmuje się badaniami rynku technologii, w 2021 r. ze SI będzie korzystać 75% handlowych aplikacji biznesowych. Do 2024 r. interfejsy oparte na SI mają natomiast zastąpić 30% współczesnych aplikacji ekranowych. SI jest coraz powszechniejszym zjawiskiem w biznesie. Według badań Salesforce „The AI Revolution” już w 2017 r. aż 80% działów sprzedaży uważało, że SI pozytywnie wpływa na efektywność pracy przedstawicieli handlowych, a 74% odnotowało lepsze wyniki. 58% badanych konsumentów zauważyło pozytywne zmiany związane z użyciem przez firmy technologii SI, 55% z nich oczekiwało personalizacji oferty. Dla wielu firm jednym ze strategicznych priorytetów r...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!