Partnerstwo umacnia pozycję rynkową
wózki Producent wózków widłowych Hyster i jego dystrybutor w Polsce, firma Zeppelin Polska, umocnili pozycję na rosnącym rynku transportu wewnętrznego.
Zeppelin Polska zanotował wzrost udziału w rynku w pierwszej połowie 2010 r. przy zauważalnej tendencji wzrostowej rynku. Firma Zeppelin jest wyłącznym dystrybutorem maszyn produkowanych przez światowego lidera, firmę Hyster. W ubiegłym roku firma zainwestowała 2,5 mln euro w budowę nowej siedziby, rozwój systemów i personelu, aby stymulować i umocnić swój rozwój.
Obecnie sprzedaż w Polsce elektrycznych wózków widłowych marki Hyster znacznie wzrosła, m.in. dzięki wprowadzeniu w 2009 r.
typoszeregu oszczędnych i wydajnych wózków z przeciwwagą Hyster JXN oraz wzrostowi zapotrzebowania rynku. Swoją działalnością handlową i serwisową firma obejmuje już 100% powierzchni Polski.
— Ściśle współpracujemy z Hysterem, aby zapewnić najbardziej niezawodne maszyny, o niskim koszcie posiadania oraz inteligentną ogólnokrajową sieć serwisową — mówi Tomasz Mraczek, dyrektor handlowy Zeppelin Polska.
Firma dostarcza całą gamę maszyn Hyster, począwszy od wózków paletowych, aż do maszyn transportujących kontenery w portach i terminalach przeładunkowych. Firma zainwestowała również we flotę wynajmu krótkoterminowego, otwierając filie we Wrześni i Sosnowcu, wychodząc naprzeciw sezonowym wzrostom zapotrzebowania na maszyny, szczególnie w sektorze przewozów i przemyśle napojowym.
Dodatkowo Zeppelin w uzupełnieniu kontraktów zarządzania flotą oferuje klientom wynajem operatorów, szkolenia i całą gamę innych usług.
Dla przykładu: Stora Enso, producent papieru i opakowań, wynajmuje od Zeppelin Polska operatorów do całej swojej podstawowej floty ok. 50 maszyn Hyster, obsługujących zakład w Ostrołęce.
Atab SX, czyli automatyzacja transportu wewnętrznego
Automatyka Wózki serii SX to najmniejsze i najprostsze modele w pełnej gamie wózków automatycznych (AGV), produkowanych przez szwedzką firmę ATAB. SX to ciekawe rozwiązanie dla użytkowników, którzy chcą wykonać pierwszy krok
w automatyzacji transportu oraz procesów produkcji i magazynowania.
Wózek SX został zaprojektowany jako ciągnik do prostego przemieszczania ładunków o maksymalnej masie do 500 kg. Mogą to być dołączane poprzez specjalny zaczep platformy kompletacyjne lub paleta umieszczona na ręcznym wózku paletowym. Instalacja i obsługa tego rozwiązania jest prosta. Wózek porusza się po trasie oz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!