Zrobić świat na zielono

Rozmowa z Pawłem Kawiakiem, dyrektorem zarządzającym Kuhn Polska Sp. z o.o.

Logistyka wewnątrzzakładowa

Nowoczesny Magazyn: – Od kiedy firma Kuhn Polska działa na rynku polskim?
Paweł Kawiak:
– Firma Kuhn Polska działa od końca 2005 r., wystartowaliśmy z nowym produktem, wózkiem Mitsubishi, produktem, który do tej pory w Polsce był obecny głównie poprzez mniej oficjalnych pośredników. Wózki Mitsubishi istniały na polskim rynku w głównej mierze jako używane maszyny, dużo rzadziej jako nowe, w 2005 r. zostało to usankcjonowane oficjalnie. W październiku 2005 r. na rynek wszedł generalny dystrybutor z pełnym poparciem fabryki i to jest oficjalna data rozpoczęcia działalności Kuhn Polska, czyli zupełnie niedawno.

 


– Czy myślą Państwo o zmianie nazwy z Kuhn Polska na Mitsubishi, bo to jest dla klientów trochę mylące?
– To jest różnica w podejściu do budowania marki pomiędzy przedstawicielstwami oficjalnymi fabryk, gdzie przedstawicielstwo ma dokładnie tę samą nazwę jak produkt. My jesteśmy dystrybutorem, oczywiście nie chcemy być pojmowani jako, jak ja to nazywam, „Treder”, czyli ktoś, kto próbuje tylko sprzedać produkt. My staramy się bardziej robić to pod kątem firmy, która oferuje kompleksowość obsługi dla klienta, czyli nie tylko chce sprzedać produkt, ale przede wszystkim zaofer...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy