Najcięższe wózki widłowe wciąż są produktem niszowym na polskim rynku, niemniej jednak obserwowany w ostatnim czasie na rynku wzrost zainteresowania klientów tymi maszynami jest dowodem na to, że mimo znacznej ceny jednostkowej, okazują się one atrakcyjną alternatywą w transporcie wewnętrznym. Z uwagi na większą uniwersalność zastosowania oraz nieograniczoną mobilność klienci coraz częściej podejmują decyzję o zastąpieniu wózkiem posiadanych stacjonarnych urządzeń, takich jak suwnice czy dźwigi.
16-tonowy DOOSAN D160S-5
Firma Heavy-Net (z Grupy Wandalex), dystrybutor koreańskiej korporacji Doosan Infracore, posiada
w swojej ofercie wózek widłowy
o udźwigu 16 ton. Wózek Doosan D160S-5 wyposażono w potężny, sześciocylindrowy silnik wysokoprężny w technologii common rail o mocy 160 KM, charakteryzujący się niskim zużyciem paliwa, a jednocześnie korzystnymi parametrami użytkowymi.
16-tonowy wózek wyposażono w komfortowy przedział operatora, zaprojektowany z myślą o zapewnieniu wygody przy długotrwałej pracy. Szeroki wybór opcji dodatkowego wyposażenia umożliwia zastosowanie wózków widłowych przy operowaniu różnorodnymi ładunkami o znacznych gabarytach i ciężarach. Z technicznych nowinek warto wymienić także trzystopniową automatyczną przekładnię z systemem samod...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!