Jesteśmy mocni w wózkach czołowych

Logistyka wewnątrzzakładowa

Z Moniką Gębką, general manager Dywizji Nissan Forklift, o tym, jak w kryzysowym roku sprawdził się autorski system sprzedaży wózków widłowych poprzez sieć niezależnych firm-dilerów, rozmawia Sebastian Śliwieński. 

 

— Jak minął Nissanowi ostatni rok pod kątem sprzedaży? Pytam także ze względu na waszą specyfikę, bo jako jedyni na rynku działacie poprzez sieć współpracujących z centralą niezależnych firm. Czy w roku kryzysowym ten model się sprawdził? Czy może ta niezależność była balastem, bo każda z firm mogła autonomicznie zdecydować, że jeśli gorzej jej idzie sprzedaż wózków, to może lepiej będzie szła sprzedaż jakiegoś innego produktu? 

 

 

— W takiej sytuacji gospodarczej, z którą mieliśmy do czynienia w roku 2009, nasz system zarządzania firmą poprzez niezależne podmioty potwierdził w praktyce sens swojego istnienia. Proszę zobaczyć, że niektóre firmy z branży magazynowej, które działały w całej Polsce poprzez swoje biura i oddziały, po prostu zamykały te nierentowne. W przypadku f...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy