Magazyn szyty w modelu D2C

E-COMMERCE

Wraz ze wzrostem w branży e-commerce systematycznie rozwijał się zakres działalności Grupy Calzedonia w ramach modelu biznesowego direct-to-consumer (D2C). Aby nadążyć za potrzebami rynku, firma musiała zoptymalizować swoje procesy wysyłkowe, zwiększając jednocześnie wydajność i poziom obsługi klienta. W tym celu dla swojej marki Tezenis wdrożyła technologię Pouch System™ od BEUMER Group.

Marka Calzedonia została założona w 1986 r. we Włoszech. Obecnie włoski producent bielizny w swoim portfolio ma takie marki jak: Intimissimi, Tezenis, Falconeri, Signorvino oraz Atelier Emè, które są dystrybuowane do blisko 5000 sklepów w 57 krajach na świecie z pięciu centrów dystrybucyjnych.

REKLAMA

Jedno z nich, stworzone pierwotnie z myślą o handlu detalicznym, zostało przekształcone w magazyn dla strategii omnichannel. Rosnące wolumeny e-commerce i generowane przez nie kolejne wyzwanie – zwroty – zmobilizowały pr...

TA CZĘŚĆ SERWISU DOSTĘPNA JEST TYLKO DLA PRENUMERATORÓW.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do materiałów
Zaloguj się

Przypisy