Dołącz do czytelników
Brak wyników

OPAKOWANIE I OZNAKOWANIE TOWARU

7 lipca 2022

NR 3 (Czerwiec 2022)

Opakowania w obiegu zamkniętym. Pakuj z głową

0 161

Ranpak Holdings Corp. producent papierowych rozwiązań opakowaniowych, wprowadza nową opcję pakowania dla sprzedawców detalicznych. Rozwiązania „Pack-in-Store” dostępne są już na rynkach w regionie EMEA.

Ostatnie, bardzo znaczące zmiany w zachowaniach konsumentów miały decydujący wpływ na handel detaliczny. Luc Smeets, dyrektor ds. marketingu na EMEA w Ranpak, mówi, że firma Ranpak bezpośrednio dostrzegła pojawienie się kolejnej zmiany – wymagań klientów w zakresie zrównoważonego rozwoju: – Jako dostawca rozwiązań opakowaniowych dla branży e-commerce i przemysłowego łańcucha dostaw widzimy, że zarówno sprzedawcy internetowi, jak i ci prowadzący sprzedaż stacjonarną mają do czynienia z gwałtownie zmieniającym się krajobrazem przedsiębiorczości i potrzebują bardziej zrównoważonych opcji z zakresu pakowania. 
Najnowsze przewidywania przygotowane przez firmę Forrester potwierdzają trend, który wszyscy już zdążyliśmy dostrzec, związany ze znaczeniem gospodarki cyrkularnej w handlu detalicznym. Podkreślają one także rosnące oczekiwania w odniesieniu do obsługi zwrotów dokonywanych przez konsumentów. Oba te zjawiska bezpośrednio przekładają się na reputację marki i doświadczenia klientów jako czynniki, które będą miały kluczowe znaczenie w nadchodzących latach – i na tym właśnie obszarze pomocny będzie lepszy sposób pakowania towarów.
Sprzedawcy detaliczni na całym świecie podejmują wysiłki zmierzające do przyciągania konsumentów poprzez lepsze planowanie i komunikację oraz zapewnienie bardziej zrównoważonych, efektywniejszych działań. Jak najlepsze wykorzystanie dostępnej przestrzeni jest istotnym czynnikiem i może obejmować również taką opcję, jak zakup online i odbiór w sklepie. Wciąż jednak decydujące znaczenie mają doświadczenia klienta w sklepie: ok. 62% zakupów stacjonarnych może być dokonywanych pod wpływem impulsu, więc uproszczenie operacji w punkcie sprzedaży oraz zapewnienie zrównoważonych, przyjaznych marce rozwiązań ma duże znaczenie.
– Klienci robiący zakupy w sklepach stacjonarnych chcą szybkiego i efektywnego pakowania, a także chcą widzieć za ladą sklepową rozwiązania opakowaniowe, które są w 100% zrównoważone i biodegradowalne. Dla sprzedawców zaś ważna jest możliwość uniknięcia konieczności magazynowania różnego rodzaju opakowań, gdyż zabiera to cenną przestrzeń. Nasz nowy system „Pack-in-Store” stanowi rozwiązanie dla każdego z tych wyzwań – mówi Luc Smeets. 
Firma Ranpak ma bogate doświadczenie w środowisku pakowania przemysłowego i w środowisku online, zaś teraz stworzyliśmy nowe rozwiązania dla sklepów detalicznych. „Pack-in-Store”, który z łatwością można włączyć w dowolny, stosowany obecnie przez sprzedawcę system, oferuje opcję ekonomiczną, prostą i pozostawiającą niewielki ślad. Zabezpieczenie wykonane w 100% z papieru pozwala zrezygnować z tradycyjnej folii bąbelkowej. Nowa ga...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy