Usprawnienie procesów logistycznych w branży e-commerce

OPAKOWANIE I OZNAKOWANIE TOWARU

Szybki rozwój handlu wielokanałowego wymusza na branży dostosowanie swojej obecnej strategii dystrybucyjnej do nowych realiów biznesowych. Dawniej dostawy z centrum dystrybucji kierowane były do ściśle określonej grupy sklepów, które zgłaszały zapotrzebowanie na bazie trzech podstawowych czynników: danych historycznych, projekcji popytu uzależnionego od czynników sezonowych, wpływu akcji promocyjnych.

Handel elektroniczny przesuwa decyzję o zakupie na konsumenta, który potwierdzając chęć nabycia towaru, uruchamia swoistą „logistyczną maszynę”. Jej celem jest dostarczenie właściwego towaru na czas i do odpowiedniego odbiorcy. W niniejszym artykule przedstawimy kilka porad na temat usprawniania procesów logistycznych w branży e-commerce.

REKLAMA

System WMS to podstawa

Nowoczesna logistyka, szczególnie w świecie handlu na wielu kanałach, musi pracować w oparciu o wydajne rozwiązania informatyczne. Wiodącym systemem zapewniającym właściwą organizację...

TA CZĘŚĆ SERWISU DOSTĘPNA JEST TYLKO DLA PRENUMERATORÓW.

Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do materiałów
Zaloguj się

Przypisy