Szacuje sie, ze zmiany wizerunku firm, równiez tych ozasiegu swiatowym, nastepuja stosunkowo czesto. Na przykład wbranzy motoryzacyjnej redesign logo nastepuje srednio co 10 lat, asystem identyfikacji wizualnej stanowi istotny element strategii biznesowej. Odpowiednia zmiana symboliki stanowi dla klientów informacje, ze firma wprowadziła konkretne zmiany wzakresie swojej oferty lub działalnosci.
Interesujaca jest odpowiedz na pytanie: dlaczego firmy decyduja sie na zmiane wizerunku? Bardzo czesto zmiana symboliki stanowi istotne narzedzi eliminujace negatywna opinie. Wbrew pozorom przedsiebiorstwom bardzo trudno jest zrezygnowac zpierwotnego systemu iden-
tyfikacji wizualnej. Obawy wtym zakresie wduzej mierze wynikaja zmozliwosci utr...
PAKUNEK po liftingu
Nie ma watpliwosci co do tego, e pozytywny wizerunek firmy jest kluczowy dla osiagniecia wysokich
wyników sprzeday. Niejednokrotnie dla poprawy wizerunku stosuje sie rebranding. Bardzo czesto narzedziem jego realizacji sa opakowania zbiorcze.
Zaloguj się, aby uzyskać dostęp do materiałów
Zaloguj się