Specjalistyczny projekt Bito wdrożony w Office Depot

Logistyka wewnątrzzakładowa

Usprawnienie procesów magazynowania na przykładzie wdrożenia instalacji systemów przepływowych Bito w firmie będącej liderem w branży sprzętu biurowego — Office Depot. 

W ciągu ostatnich 20 lat handel artykułami biurowymi uległ gwałtownym zmianom. Zaopatrzenie biur różnej wielkości w artykuły biurowe (wydatki niestrategiczne) rzadko realizowane jest dzisiaj przez tradycyjne przedsiębiorstwa specjalistyczne — ich rolę przejęły domy sprzedaży wysyłkowej. 
Dotyczy to nie tylko artykułów biurowych, lecz także sprzętu biurowego, a nawet krzeseł czy innych elementów wyposażenia. Założone w roku 1986 amerykańskie przedsiębiorstwo Office Depot z siedzibą w Boca Raton (Floryda) nie tylko zalicza się do pionierów tej branży — jest ono dzisiaj bezspornym liderem światowego rynku artykułów biurowych. Obecna w 48 krajach świata firma zatrudnia około 49 tysięcy pracowników, osiągając roczne obroty w wysokości 15,1 mld dolarów. 

 


Jednym z czynników sukcesu jest dystrybucja przez wszystkie możliwe kanały zbytu, począwszy od handlu detalicznego, poprzez dostawy kontraktowe, skończywszy na sprzedaży katalogowej i e-commerce. Office Depot reprezentuje niezwykle pragmatyczne podejście — firma konsekwentnie dostosowuje swoją strategię do zapotrzebowań różnych krajów i regionów....

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy