Na specjalnie przygotowanym placu magazynowym Sztaplar Show eksperci testowali sprzęt pod wieloma szczegółowymi kryteriami, które prezentujemy w wynikach testów.
ETAP I testów rozpoczął się od przejazdów niezależnego operatora – Przemysława Górnego, który razem z Wiesławą Kosmacz oraz prof. Jerzym Olszewskim analizował parametry techniczne wózka, jego funkcjonalność i ergonomię (łatwość modyfikacji ustawień siedzenia, lusterek, widoczność z kabiny itp.). Następnie eksperci analizowali dostarczoną przez producentów i dystrybutorów dokumentację techniczną pod względem użyteczności zawartych w niej informacji, a na koniec, przy wsparciu Andrzeja Szewczyka – konserwatora sprzętu, oceniana była łatwość przeprowadzenia prac konserwacyjnych i serwisowych (np. łatwość wymiany baterii w przypadku wózków elektrycznych).
W ETAPIE II operator zgłoszony przez producenta lub dystrybutora wykonywał na placu Sztaplar Show konkretne zadanie dostosowane do możliwości wózka. W przypadku wózków czołowych zadanie polegało na rozładowaniu 25 ładunków z naczepy przy jednoczesnym pokonaniu po drodze mobilnej rampy i załadowaniu ich z powrotem w jak najkrótszym czasie. W przypadku wózków wysokiego składowania zadanie polegało na załadowaniu 15 ładunków na regale wjezdnym, a następnie jak najszybsze ich rozładowanie.
Firma Still zgłosiła trzy wózki czołowe: akumulatorowy RX 20-20, spalinowy RX 70-25 i hybrydowy RX 70-35 HYBRID; Manitou Polska – wózek czołowy MI 25D o napędzie diesla, a Wandalex przetestował elektryczny w...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!