— Na początku tego roku zarząd spółki Wandalex zmienił strategię firmy, która zakładała m.in. pozyskanie nowej grupy klientów i rozbudowę działu projektów logistycznych. Jak Pan ocenia tę decyzję z perspektywy ostatnich dziesięciu miesięcy?
— Nie używałbym tutaj określenia „zmiana strategii”, gdyż z tym procesem kojarzy mi się zmiana profilu działalności czy też adresatów oferty, a nie kierunku rozwoju, co właśnie uczyniliśmy, poszerzając naszą ofertę. Nadal rozwijamy produkty, które do tej pory mieliśmy w swojej ofercie, czyli wózki widłowe, regały magazynowe, ale uzupełniamy je stopniowo o nową gamę asortymentui ulepszenia technologiczne. Tak naprawdę nasza główna strategia nie zmienia się od lat, a jedynie jest korygowana poprzez zmieniające się realia ry...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!