Zasady ekologicznego pakowania

OPAKOWANIE I OZNAKOWANIE TOWARU

Kupujący w sieci są coraz bardziej nastawieni na ekologię i chcą kupować od marek, które są społecznie odpowiedzialne. Z raportu „Odpowiedziany e-commerce” wynika, że już co trzecia osoba robiąca zakupy w e-sklepach zwraca uwagę na zbyt dużą ilość folii w otrzymywanej przesyłce, co potwierdza, że czas bezrefleksyjnych zakupów jest już słusznie miniony. Wywiad z Jarosławem Kamińskim – prezesem i dyrektorem zarządzającym Rajapack sp. z o.o.

Jak w tej chwili wygląda zainteresowanie ekologicznymi produktami? Czego od dystrybutorów oczekują przedsiębiorcy z sektora e-commerce?
Zainteresowanie ekologicznymi produktami ze strony przedsiębiorców skupionych wokół e-commerce jest w tej chwili większe niż kiedykolwiek wcześniej. Obecnie 55% sprzedaży RAJA Polska przypada właśnie na produkty, które zostały wyprodukowane zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju. Pokazuje to, że nasi klienci są świadomi zachodzących w świecie zmian i chcą korzystać z artykułów, które spełniają kryteria mniejszego zużycia surowców podczas produkcji oraz są pozyskiwane z materiałów pochodzących z recyklingu i nadających się do recyklingu. Obserwując tę – niewątpliwie pozytywną – zmianę, nieustannie staramy się rozwijać naszą ofertę i wprowadzać coraz to nowe rozwiązania. To dlatego wciąż pracujemy nad tym, aby jak największą liczbę produktów zastąpić ich ekologicznymi odpowiednikami. We wrześniu br. wprowadziliśmy na polski rynek cztery nowe produkty, które eliminują plastik tam, gdzie wydawał się on niezastąpiony w procesie pakowania. Obok papierowego stretchu i papieru bąbelkowego są to taśma spinająca z papieru oraz koperty z wkładem amortyzującym, będące ekoalternatywą dla kopert bąbelkowych. Nowe produkty w 100% poddają si...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy