W komunikacji liczy się personalne opowiedzenie prawdziwej historii, która trafi do odbiorców

POWIERZCHNIE MAGAZYNOWE

W ostatnich latach rynek nieruchomości magazynowych prężnie się rozwijał, a jego wartość znacząco wzrosła. Mimo że rynek ten jest w Polsce wciąż stosunkowo nowy, przyciąga uwagę inwestorów z innych krajów. Rola Polski jako jednego z ważniejszych centrów logistycznych w Europie jest coraz bardziej realna. W ślad za tym trendem idą nowe wyzwania komunikacyjne i marketingowe. – Kluczem do sukcesu marketingowego jest zrozumienie specyfiki lokalizacji, lokalnych społeczności i dobra współpraca z miejscową administracją, a wyzwaniem staje się coraz większa dynamika adaptacji do ciągłych zmian – mówi Magda Cieliczko, Head of Marketing w MDC2

Jakie były początki Pani pracy zawodowej i czy od zawsze była to praca związana z rynkiem powierzchni magazynowych?

Zaczęłam wcześnie, bo jeszcze na studiach. Pamiętam szalone lata 90. w Polsce (no dobrze, tylko końcówkę tych lat) i niesamowite możliwości rozwoju osobistego i zawodowego. Jednak nieruchomości pojawiły się trochę później, to znaczy w 2004 r., gdy zaczęłam wieloletnią, ekscytującą pracę dla Colliers. Do dzisiaj mam ogromny sentyment do firmy, tych czasów i ludzi, których spotkałam. A początki? W mediach, poczynając od krótkich praktyk w Radiu dla Ciebie, poprzez Warsaw Business Journal i potem magazyn „Voyage” i portal biznespolska.pl. To były bardzo dobre doświadczenia i świetna szkoła niezależnego, warto...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy