Technologia ma wspierać i wyręczać ludzi, przejmując i automatyzując powtarzalne czynności.
– W ostatnich kilku latach zauważamy wyraźny wzrost zainteresowania wszelkimi rodzajami integracji u naszych klientów, zarówno klientów dużych, wysyłających po kilka tysięcy przesyłek tygodniowo, jak i mniejszych klientów, operujących na wolumenach rzędu 5-10 przesyłek dziennie – informuje Piotr Jachowicz, kierownik Działu Zarządzania Kanałem Elektronicznym DHL Express (Poland).
Integracja oprogramowania producentów, lub chociażby firm handlowych, z aplikacjami firm kurierskich służy przede wszystkim do bezpośredniego przygotowywania przesyłek w systemach klienta i śledzenia ich statusu. Korzyści dla klienta to przede wszystkim wygoda i szybkość działania – klient pracuje tylko we własnym systemie IT i ma wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu. Nie musi mieć dodatkowej aplikacji do wysyłki towarów ani dwukrotnie wprowadzać danych do dwóch systemów. Praca z jednym źródłem danych daje również korzyści w obs...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!