Rok 2011 okazał się dla czeskiego producenta samochodów Škoda Auto wielkim sukcesem. Prezes zarządu, prof. dr Winfried Vahland, oznajmił, iż w 2011 r. czeska córka koncernu VW sprzedała o 15% więcej samochodów niż w roku poprzednim – czyli 900 tys. aut. Szczególnie wysokim wzrostem cechowały się nowe rynki: Rosja (+60%), Indie (+50%) oraz Chiny (+22%). Bardzo realne wydaje się więc przełamanie w najbliższym czasie przez Škodę tak ważnej bariery 1 mln sprzedanych samochodów w roku obrotowym. Przyczynami tego są z jednej strony wzrost popularności całej marki, jak i rozwój portfolio oferowanych modeli. Z wielkim zainteresowaniem oczekiwane jest wprowadzenie na rynek pod koniec 2012 r. nowego modelu Škoda Rapid.
Jednak zwiększająca się liczba produkowanych samochodów i rosnące ilości kombinacji poszczególnych wariantów danego modelu stawiają coraz większe wyzwania logistyce produkcji. Nie tylko linie montażowe muszą zostać zaplanowane elastycznie i zaopatrzone w materiały. Również wzrasta liczba i różnorodność części zamiennyc...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!