Absolwenci WSL rozwijają skrzydła w Kuehne+Nagel

STRATEGIE MAGAZYNOWE
21% pracowników działów operacyjnych firmy Kuehne+Nagel to absolwenci i studenci Wyższej Szkoły Logistyki. Ceni się tu nie tylko ich solidną wiedzę, ale także zaangażowanie i prawdziwą pasję.

21% pracowników działów operacyjnych firmy Kuehne+Nagel to absolwenci i studenci Wyższej Szkoły Logistyki. Ceni się tu nie tylko ich solidną wiedzę, ale także zaangażowanie i prawdziwą pasję.

Kształcenie praktyczne – to oprócz dbałości o jakość wiedzy, nadrzędny cel Wyższej Szkoły Logistyki. Realizacja tego celu to po pierwsze - budowanie trwałych, dobrych relacji z przedsiębiorcami, a po drugie -  wspieranie i motywowanie studentów do podejmow...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy