Spojrzenie z zewnątrz na procesy w firmie pozwala dostrzec je z innej perspektywy i zauważyć te słabe punkty, na które pracownicy nie zwracają już uwagi. Na podstawie tego założenia można by uznać, że każdy audyt będzie wartościowy. Niestety, w praktyce nie wygląda to tak korzystnie. – Często spotykamy się z informacją, że klientowi zostało obiecane bardzo dużo za bardzo niewiele, co często mija się z oczekiwaniami, a wyniki takiej pracy nie były satysfakcjonujące. Wiele firm o różnych profilach działalności deklaruje, że ma w swojej ofercie audyt logistyczny. Często jest on dla nich środkiem do sprzedaży swoich produktów, np. rozwiązań IT albo wyposażenia logistycznego – mówi Szymon Olszewski, konsultant i project engineer w firmie doradczo-projektowej Miebach Consulting.
Stąd też tak istotne jest odpowiednie przygotowanie audytu i dobór partnera do jego przeprowadzenia. Jes...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
- ... i wiele więcej!