BCS Polska prognozuje

Optymalizacja kosztów w magazynie

Eksperci spółki BCS Polska przeprowadzili wśród przedstawicieli kluczowych klientów ankiety dotyczące bieżącej sytuacji i perspektyw rynku automatycznej identyfikacji. Wynika z nich, że kryzys dość łagodnie obszedł się z branżą wykorzystującą w swojej działalności rozwiązania Auto ID.

Rozmowy przeprowadzono w okresie od 1 do 15 marca br. z przedstawicielami dwunastu firm z sektora TSL, handlu oraz produkcji — kluczowych klientów spółki BCS Polska z sektorów: handel i dystrybucja, spedycja, transport, logistyka i produkcja. Wśród ankietowanych znaleźli się m.in. szefowie firm, dyrektorzy handlowi oraz osoby bezpośrednio odpo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy