Wielu twierdzi, że błędy podczas pakowania i wysyłek są nieuniknione. My uważamy inaczej. Wielu mówi, że obsługa zwrotów jest bardzo skomplikowana. My mamy inne zdanie. Dlaczego hasło BEUMER Group „Made different” jest dla nas takie ważne? Już tłumaczę.
Automatyzacja procesów nie jest już trendem, to konieczność w każdym nowoczesnym magazynie i centrum logistycznym. Jest to niezbędny fundament rozwoju handlu elektronicznego, hurtowego i detalicznego lub produkcji, wykorzystujący zrównoważone, skondensowane, w pełni zautomatyzowane, przyszłościowe rozwiązania Goods-2-Person (G2P). Przy ciągle rosnących kosztach pracy i energii Reesink Logistics Solutions jest w stanie przekształcić Twój magazyn w przyszłościowy, zrównoważony i efektywny kosztowo!
W ciągu ostatnich trzech dekad sektor logistyki i zarządzania magazynami przeszedł fundamentalną transformację. Dawniej dominujące magazyny bez regałów, obsługiwane przez wózki spalinowe i zarządzane przy użyciu tradycyjnych metod, ustąpiły miejsca zaawansowanym technologicznie centrom logistycznym. Ta ewolucja odzwierciedla zmieniające się potrzeby i oczekiwania współczesnego rynku. W nowoczesnych magazynach XXI w. centralnym punktami stały się: efektywność, precyzja, szybkość działania oraz zrównoważony rozwój.
Jak podpisać dobrą umowę składu? Jakie są obowiązki i szczególne uprawnienia przedsiębiorcy składowego? Jakie są ograniczenia odpowiedzialności? Jak wygląda dochodzenie roszczeń? Wszystko o umowie składu przeczytasz w naszym poradniku prawnym.
Palety typy EUR powszechność stosowania zawdzięczają temu, że ich produkcja jest nadzorowana. Od kilkudziesięciu lat palety te produkowane są przez licencjonowane firmy w oparciu o kolejne wydania karty UIC 435-2, które zawsze jednoznacznie precyzowały ich właściwości i odbierane są również przez jednostki posiadające odpowiednie uprawnienia. Pomimo tego, kupując palety warto jest sprawdzić ich autentyczność. Oczywiście nie jest możliwa kontrola pełnej zgodności z wymaganiami karty UIC435-2, ale już sprawdzanie uproszczone pozwala na dokonanie stosownej oceny. Podpowiadamy, jak to zrobić.
Wieloletnie doświadczenie i obserwacje praktyk dnia codziennego przyczyniły się do zwrócenia uwagi pracodawcom na problematykę związaną z zasobami, jakimi dysponują.
Pomimo wzrostu bezrobocia nadal trudno jest znaleźć
wykwalifikowanego pracownika do magazynu.
Co zrobić, gdy opona ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu? Trzeba ją — a właściwie je, bo wymiany dokonuje się parami na feldze, by zachować takie same właściwości bieżników obu opon — wymienić. W rzadszych przypadkach, gdy opony były bardzo mało używane i bieżnik jest w bardzo dobrym stanie, można wymienić na nową tylko jedną, uszkodzoną oponę.
Program komputerowy jest narzędziem, które zazwyczaj robi to, co się mu każe. Operator myśli, a program realizuje wcześniej ustalone procedury. Sukces tego duetu będzie zależał od stopnia zrozumienia przez operatora zasad działania oprogramowania. Jest to szczególnie ważne w przypadku wszelkich operacji związanych z towarami niebezpiecznymi.
Zamiast zakupu wózka — wynajem urządzenia wraz z osobą przeszkoloną do jego obsługi. Taką ofertę zaproponowało dwóch partnerów znających się na rzeczy — firma wózkowa Toyota Material Handling Polska oraz agencja pośrednictwa pracy Adecco Poland.
Wynajem wózków widłowych jest korzystny dla firm szczególnie wtedy, gdy przedsiębiorca nie planuje (lub nie może) inwestować w zakup wózka, a musi skorzystać ze sprawnego i przygotowanego do pracy urządzenia — i co więcej — potrzebuje go od zaraz.