Burza mózgów w poszukiwaniu rozwiązania

STRATEGIE MAGAZYNOWE

Na poszukiwania miejsca w magazynie wyruszają zespoły ekspertów, a w ich składzie: kierownik Działu Zakupów, kierownik magazynu, główny planista, kierownik Działu Sprzedaży, kierownik IT. W drodze do celu, wbrew doświadczeniu, pomocna okazuje się burza – burza mózgów, której efektem jest dziesięć zebranych pomysłów. 
Jak owocnie wykorzystać metodę burzy mózgów w zarządzaniu magazynem?

Metoda burzy mózgów opracowana przez 
A. Osborna1 pozwala na wyrażanie pomysłów, które w normalnych okolicznościach nie byłyby ujawnione z obawy przed posądzeniem o brak powagi lub kompetencji. Istotą metody jest poszukiwanie pomysłów, idei, rozwiązań i informacji w celu osiągnięcia zamierzonego stanu: by w określonym czasie zebrać ich ja...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy