CASE STUDY: arvato dla Weltbild Polska

STRATEGIE MAGAZYNOWE
W wyniku fuzji Weltbildu ze Światem Książki w sposób znaczący zwiększyła się grupa klientów, dlatego spółka postanowiła podjąć działania na rzecz wzmocnienia potencjału sprzedaży.W wyniku szczegółowej analizy procesów sprzedaży oraz operacji logistycznych, oszacowano potrzebę zwiększenia dziennej wydajności wysyłkowej w kanale B2C. Jakie zmiany w logistyce niosła za sobą ta decyzja?

W wyniku fuzji Weltbildu ze Światem Książki w sposób znaczący zwiększyła się grupa klientów, dlatego spółka postanowiła podjąć działania na rzecz wzmocnienia potencjału sprzedaży.W wyniku szczegółowej analizy procesów sprzedaży oraz operacji logistycznych, oszacowano potrzebę zwiększenia dziennej wydajności wysyłkowej w kanale B2C. Jakie zmiany w logistyce niosła za sobą ta decyzja?

Weltbild to jedna z największych firm wysyłkowych w Polsce. W momencie połączenia ze spółką Świat Książki, sklep internetowy wszedł do ścisłej czołówki krajowego sektora e-commerce (3. miejsce w branży). Weltbild to także drugi co do wielkości sprzedawca książek w Polsce na rynku detalicznym (ponad 40 księgarni stacjonarnych). W ostatnich latach spółka położyła główny nacisk na rozwój skle...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy