CASE STUDY: Jak Sephora.pl osiągnęła skuteczność wysyłki na czas na poziomie większym niż 98%?

STRATEGIE MAGAZYNOWE
Sephora.pl zaczęła działalność pod koniec stycznia 2014 r. po kilkumiesięcznych przygotowaniach i wdrożeniach rozwiązań logistycznych gwarantujących najlepszą jakość oferowanych usług. Po 2 latach udanej współpracy z wybranym partnerem logistycznym faktem stała się kolejna integracja pozwalająca na obsługę dwóch kanałów, on-line i off-line, z jednego miejsca.

Sephora.pl zaczęła działalność pod koniec stycznia 2014 r. po kilkumiesięcznych przygotowaniach i wdrożeniach rozwiązań logistycznych gwarantujących najlepszą jakość oferowanych usług. Po 2 latach udanej współpracy z wybranym partnerem logistycznym faktem stała się kolejna integracja pozwalająca na obsługę dwóch kanałów, on-line i off-line, z jednego miejsca.

TEKST: Mateusz Jacob, Retail and E-Commerce Logistics Junior Manager Sephora Polska

Sama specyfika segmentu naszej firmy jest nad wyraz wymagająca – dopracowaliśmy każdy detal procesów i doboru komponentów tak, aby odbiór finalnego...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 papierowych oraz elektronicznych wydań magazynu
  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnego i archiwalnych wydań czasopisma
  • ... i wiele więcej!

Przypisy